دست نوشت های یک انسان نما...

غمگین دیروز... عاشق امروز!!

دست نوشت های یک انسان نما...

غمگین دیروز... عاشق امروز!!

اولین پست من ...

سلام به بازدید کنندگان ارجمند;


این شاید صد شاید صد و پنجاهمین وبلاگ من طی 6 سال اخیر باشه که میزنم و وسط کار رهاش می کنم! ولی این دفعه فرق داره!! میخوام تا آخرش با همین وبلاگ ادامه بدم و داستان غم های روزانه ی خودم رو با کمی شعر و شاعری و مقاله و حکایت برای دل خودم بنویسم...


با وجود سن کمم شاید اندازه ی مادر و پدر بزرگان خیلی از شما عزیزان غم و غصه کشیده باشه!!


از این ببعد هر از گاهی در این مکان خاطرات و غم و غصه هام رو بازگوئی می کنم... اغلب مواقع هم بجای این ها شعر هائی که دوست دارم می نویسم!!


خلاصه همه چیز تو این وبلاگ پیدا می کنید البته تا جائی که از محدوده ی غم و غصه فراتر نره!!


در پایان میخوام شعر معروفی رو که تازگی ها تغییرش دادم بنویسم:


زندگی دیگه زیبا نیست ...

حتی اگر زیبا پسند باشی!!


موفق باشید

بای

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ق.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

سلام
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
زندگی همیشه یه سری زیبایی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد