دست نوشت های یک انسان نما...

غمگین دیروز... عاشق امروز!!

دست نوشت های یک انسان نما...

غمگین دیروز... عاشق امروز!!

شعری در باب مادر از استاد شهریار

مادر بهشت من همه آغوش گرم تست
گوئی سرم هنوز ببالین گرم تست
پیوسته درهوای توچشمم به جستجوست
هرلحظه باخیال توجانم به گفتگوست
در خواب و خیال همه با توام هنوز
تنهائیم مباد که تیره است بی تو روز
دائم حریم قدس تو احساس میکنم
احساس قدس آن دم انفاس میکنم
موسیقی بهشت همانا صدای تست
گوش دلم به زمزمه لای لای تست
مادر به قصه های تو میخفت غصه ها
میرفت چشم و گوش بدنبال قصه ها
با شادیت نبود غمی را مجال ایست
امّا به گریه تو هم آفاق میگریست
صد قصه عشق بودی ومیخواندمت مدام
رفتیّ و ماند قصه صد عشق ناتمام
ای سینه داشته سپر هر بلای من
اکنون بکن شفاعت من با خدای من
امروز هستیم به امید دعای تست
فردا کلید باغ بهشتم رضای تست
این راز آن حدیث که نقل از پیمبر ست
جنت نهاده زیر قدمهای مادر ست

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ق.ظ http://aseman25.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبا وجالبی داری

مصطفی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام سایت زیبایی داری.من حاضرم با شما تبادل لینک کنم
اگر مایل به تبادل لینک می باشید من را بانام:
××بزرگترین مرجع دانلود و ابزار وبمستر××
لینک کن سپس به من خبر به تا تو را با نام دلخواهت لینک کنم.
خداحافظ
به امید دیدار

الهام یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ق.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام دوست خوبم
ببخشید که با تاخیر اومدم... و مرسی از حضور گرمت خوشحلا شدم.
خیلی شعر قشنگییییییییی انتخاب کردی .هیچ موجودی تو دنیا بهتر از مادر نیست.موفق باشیدو پیروز.

الهام دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ق.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام دوست خوبم
میلاد اما علی و روز پدر و اقایون رو بهت تبریک می گم.
اپم و منتظر حضور گرمت هستم.
موفق باشید.

الهام جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام دوست خوبم
چرا دیگه اپ نمی کنی؟؟؟؟
منتظر اپ جدید ت و حضور گرمت هستم.
موفق باشی.

رها سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ

مامانمو از دست دادم.یک ماهه.باورم نمیشه.مامانمو از همه دنیا بیشتر دوست داشتم.ولی بهش نگفتم.کاش میگفتم و اون خوشحال میشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد